Thursday, January 28, 2010

Rompakan Bersenjata.....

Hmmm aku memang geram sangar..... Memang ari tue aku kata berbaloi amik H*** L**ng Bank tapi nak wat cemane.... ada gak ketakberbaloi gak CC nie... Mula2 nak wat tools tok cari makan saving and bla3 tapi tah cemana ni kisah tok 3x statement aku....


1. Aku dah otw nak kawin memang x prasan due date... So swipe jer... tetiba dia kol.. cek memang dah ready igtkan 14 hb rupanya 6 hb... salah tgok da... Trus gi byar tapi aku dah inform skali time tgok statement kene cas so agak hangin ler.... Then kol soh waive Berzikir tunggu.... Time nie aku guna 600 lebey jer... sbb radiator problem.... ade ke patut byar fp pon dia cas aku RM 39.66.. Memang cekik darah.... Lbt 1 hari jer tue....


2. Time ni bru pas kawin dah soh tukar statement date tapi salah gak... Manyak mende pakai.. roatax pon kene alas rm 1649... 500 memang dah allocate now mana nak cari yang lain arg..... Tapi wat calculation balik selamba gembel bayar fp.... Tapi memang terlambat lagi half so statement kuar kene 34.96.. So aku kol mintak waive sbb second fp terlamabt seminggu... Dia kata nanti dia kol... so aku dgan bijaknya tak bayarle cas.... Kalau aku tak kol memang dia untung...


3. This month lagi sioal kena gak 34.67 Hmm kol lagi mintak waive dia siap gitau yang aku kurang RM10 so dia kene cas


Dah dapat waive.. tapi apakan daya hubby tukar ngv kene rm2.6k. Nak wat epp tapi tak pat sbb cc yang ada epppblem... Pergh... geram sey... at last aku pakai ler cc nie... Tah cemane... terfikir nak soh dia konvert tapi tak pat... Dah kol n memacam still leceh... Arg... byangkan 600 lebe kene 40 kalau 2500 mau mencanak utang aku figure out tok ni... Gembel action aku kuar OD to setel pinjam lum baper lama jerk time tunggu gaji tapi gila nye wit OD almost kosong... Tapi dari kena ngan dia.... better cari alternatif so sib baik mbb ada bagi BT 24 bulan soh aku dumped padan muka hehhehe.... So kene pandai monitor ler... Alhamdulillah setel dah.... lalalla

No comments: