Friday, February 10, 2012

Pemakaian Semasa Dalam Pantang

Agak horor bila aku memikirkan situasi yang bakal berlaku. Memang scary tgok orang dalam pantang. Itulah dia dinamakan pengorbanan. Tapi kenapa orang dalam pantang tak leh nampak vouge? aku tgok tv cun jer semua. Hokay itu dalam tv dalam ruma orang pantang adalah reality sebenar. Mana ada orang pantang pakai maskara.... Ada yang jadi mak lampir kalau macam tue.

Next.... pakaian pilihan adalah kain batik dan Tshirt... hmmm why... Aku takut makin sakit bila aku pakai macamtue... So setelah berfikir macam mana aku nak jaga penampilan sentiasa sedap mata memandang ketika dalam pantang... aku telah menghabiskan bonus aku memberli nursing kaftan.. Lawa2 jugak design... Batik custom made okay....

Skarang baju berpantang dah sampai... suami kata pesal u tak pakai kain batik je... Well elemen batik masih dikekalkan tapi dinda telah menukarkan konsep kepada baju kelawa for nursing mama... wow so rhyme....
Meh layan design yang aku beli.... Batik ni buat pakai tangan hokay... Kau ader...

tgoklah kat http://www.jalinankasih.com/.... hmmm comel tak... 4 helai aku borong....

Alkisah hari nie semua baju tshirt yang dipakai ketika zaman bergetah dah tak muat... Suami kata... kan ada baju custom made... pakailah pergi office... OMG adakah dia tak tau baju itu khusus untuk berpantang... bukan benda lain... sabar jelah...

No comments: