Monday, February 28, 2011

My Appraisal.....

Sangat lewat diadakan.... Germ btol sebb satu hari dah mekap dan naik ke atas untuk mendapatkan apprasial infor tapi apakan daya aku telah dipostponed.... Sehingga aku jadi geram....
Setelah beberapa penantian postponed dan duit habis ku joli akhirnya aku pun berjumpa dengan mereka yang berada diatasku....

Agak geram kerana mengatakan aku tak layak menerima apa yang diberi tetapi aku tegar dan memberikan hujah kukuh lagi ampuh berserta dengan kes2 jitu lagi benar... Sehingga meraka2 diatas yang dipersalahkan.... Menci... hehehehe.... Tapi aku boleh bayangkan rupa tidak puas hati mereka... apapun terima kasih teguran diterima.....

Balik kuceritakan pada suami.... Hmmm Isterinya garang... baru aku mengerti. Apakan daya I am what I am... Take it or deal with it.....

Aku dapat merasakan tiada sesiapa yang seberani diriku....

All the best and All is Well....

P/S: Bonus 10 bulan... kenapa aku tak excited pun.. Mungkinkah kerana aku belum menjadi hamba kepada duit....

No comments: