Saturday, March 17, 2012

Nora Elena

Demi kasih sayang kat orang rumah dia, akhirnya full series Nora Elena telah didownload. I lep u bebeh.... Aku melayan episod 1 hingga 24. Wahh best juga jalan cerita. Dulu aku tgok time tgah climax jer. Hm skangleh tgok dari awal.

Apa yang aku suka pasal citer nie....

1. Watak Aaron yang nakal dan manja mengingatkan saya kepada hubby saya....
2. Watak Nora yang garang - ermmm aku rasa aku lagi garang dari dia...
3. Percutian ke Cameron Highland - Abang pesal i tak dapat bunga ros macam Nora. Jawapan yang aku terima: Kan i dah tanam bunga ros kat depan.... Jem betul dengar statement tue...
4. Mengandung - Erm... kerenah jelah sama tapi kesian Nora kene duduk umah banyak berehat.
5. Hantar pergi dan balik kerja - Thanks sayang for ur understanding terhadap kerja i yang tak menentu masa ni... again... - I luv u....

Cuma skarang sila layan saya dan Nora elena the series....

No comments: