Saturday, June 26, 2010

Sayangku Bercita-cita dan Sembuh Dah.....

Alhamdulillah setelah 2 minggu my hubby dah sihat... Dr. pon pesan kene reax and kurangkan angkat menda2 berat. Dua minggu duduk rumah MIL... Hmmm Adik ipar plak masuk sepital. Oleh sbb tue aku tak balik umah sbb kene tolong MIL setelkan barang2 kat rumah. Minggu ni macam mengnatok. World Cup plak Layan nak tak nak..... Apa story ek....

1. Hubby berehat.... Kene diet so kengkadang dia pon geram kene kontrol... Queen control....hhuuhhuuu... aku plak sekali sekala balik rumah tgok Kennedy... Argh... Cian dia Meow333.... Next week balik umah ler aku...

2. World Cup- Paling sedey Italy kalah argh... stress aku tgok player dia men... Leh mental.. Tak ada mentaliti juara... Tapi bak kata Abbas Saad kot... touggh lesson for them nest year they will come strongger, bolder and tougher than evea..... Salah nest world cup okay...

3. Judi bola hai Judi bola. Aku tak paham motif kerajaan nak menghalalkan JUDI BOLA nak harapkan cukai 450 juta setahun.. Sedangkn buat rush tak sampai setengah bulan dah dapat 300 juta... Kurang bijak... Biar je haram tapi rush hari2... sure double dari hasil cukai.... Pak Najib tolong amik kira pandangan dari pakar ekonomi keluarga ini.... Tapi kalau best nak gak place bet... Brazil ke Final... ops... Astaga...

4. Adik ipau masuk sepital- Hmmm abag kuar adik masuk. Bayangkanlah punya risau PIL aku. Tapi seb bek dia dah kuar. Maybe dia tak lalu makan tapi bebi lapar.... Tulah pasal. Bila plak aku nak pat bebi. Hubby ku bila pergi melawat cam tak selesa and selera tgok wad2 yang terlalu ramai. Sbb murah so pempaham jelah.... So aku gitau

Wife: You patut beryukur sbb dapat masuk privat so terjaga and terkawal. Kumpul lah duit bagi i bersalin Private.
Hubby: Bersalin private berapa? 10k... alai Cik abang tak adalah sampai camtue. 1.5k jer... dah cukup... Kalau 1 bedded tak silap dalam 2 k kot..... dia angguk. Tapi aku dapat and bersalin kat mana pon aku bersyukur jer.... Yang penting bebi sihat.. tapi kalau rezki ada private apa salahnya....

5. Anak buahku... Dah keluar dah budak kecik nie. Alhamdulillah sihat and sihat... Dah nengok dah... Awish plak semakin jeles.... Geram jer aku tgok budak yang makin ensem nie... Ma Yang.....

6. Rasanya itu saja recap tok tis months... Hushhhhhh Letihnye....

No comments: