Saturday, August 7, 2010

Dear Boss.....

Saya bukan tak suka keje dengan bos.. suka je. Manyak menda yang saya belajar dari boss. Banyak jugak benda yang bos suruh saya belajar sendiri. Hmmm apapepun terima kasih sbb sudi ajar saya dan sudi jadikan saya anak didik boss.

Boss, walaupun boss banyak bagi saya peluang tapi saya rasa peluang saya kene rebut jugak. Bergantung kepada saya untuk tgok peluang yang macam mana saya nak. Saya kene tentukan apa yang baik dan apa yang buruk tentang diri saya. Tapi bila dengan boss cuma boss je yang tentukan baik buruk diri saya.

Boss saya tau saya suka amik MC dan datang lambat. Memang ini kelemahan diri saya. Saya cuba ubah tapi kengkadang sbb boss adalah antara salah satu faktor. Bukan nak BJE i ngaku je salah i tapi cuba boss tgok sbb saya dah mula bohsan keje ngan boss.

Boss saya memang creative tapi kengkadang, saya tgok boss amik and ceduk idea saya. Suruh saya wat presentation itu ini tapi tak bagi saya declare yang saya yang buat,

Boss saya nak cuti sabtu ahad. Terus terang saya nak cari keje yang cuti sabtu and ahad. Kalau dapat meaning I have to babai u oredi. Memang saya mintak keje tempat lain sbb say nak pergi jauh... Keje ngan boss nak naik pangkat kene tunggu boss belah which is impossible then baru leh keje balik.... Argh... Thanks u boss... Babai bebeh.....

P/S: nape cakap ngan orang len saya suka emce... kaver line le sket...

No comments: