Tuesday, August 24, 2010

Kisah Bulan ini....

Hmmm bulan nie punya cerita..... Aku dapat ang pow RM 200. Apa ai buat... tak dapat joli lagi... So terpaksa simpan tok duit raya parent. Aku leh bayangkan dulu cemana mak ngan ayah allocatekan duit raya tok kitaorang.... Now its our turn.... So baru aku paham. Aku dah ada 4 parent so dapatlah sorang RM 50.00

Hmm anak2 buah lak cemane... RM 5 tok yang kecik RM 10 tok yang pose penuh... Not negotiable... So duit raya diaorang dah cukup. So tak yah nak kalut duit nak raya. Nak buat loan ke.. Tak ada maknanya... Belajar ler idup susah....

Hmmm aper lagi ek... Hah... bulan ini RHB tak ada memekak lagi soh bayar sbb aku dah setelkan payment aku... So... hepi leh... takkan sedey plak...

Lagi 4 bulan kene bertahan kuat2... jgn cepat melatah kay..... Tapi bulan ni kene bayar cukai... Oh cukai....

Aku dapat wit LHDN... masukkan tabung nak bersalin.... Ikut kemampuan.... Tu pasal aku kompol duit nie...

No comments: