Thursday, October 4, 2012

LOVE HURTS... Thats true....

My nightmare come true... Wow tak boleh tido aku jadinya. Apapun aku tahu kita sebagai manuasia hanya mampu merancang tapi segalanya Allah yang tentukan. Aku kene redha dengan semua ini. Then i be stronger. Aku tak berniat nak hukum sesiapa tapi apa yang berlaku membuktikan.. Orang yang paling kita sayang pun akan sanggup melukakan hati kita dengan tak sengaja... Walaupun dia buat demi seorang kawan tapi aku tetap rasa tak best.... Yang membezakan aku bukan mangsa tapi aku membiarkan orang lain menjadi mangsa... Argh... rasa tak best tetap ada... Life is karma you know....

Macam dalam training... The person you love the most will hurt you the most... It was the test for our love i thought... Jadi apa patut aku buat... Nak suruh redha... Please I am not that type of lady....Skarang aku rasa lebih tenang sebenarnya sbb apa yang aku jangka betul... Tapi sekurang-kurangnya aku tahu dari dia sendiri dan bukan orang lain...

Ya Allah berikan aku kekuatan untuk mengharungi semua ini... Kuatkanlah ikatan kasih sayang kami, kuatkanlah kemesraan kami, dan kuatkanlah jodoh kami... Kekalkanlah hubungan kami hingga hari akhirat... Jangan kau palingkan hati kami....

So what I have done so far... Nothing. Aku terasa sangat loser because I cannot do anything... Aku cuma kene tgok benda tak baik jadi depan mata dan biarkan saja... Ibarat.... Nampak orang nak kene sembelih tapi kita biarkan dan biarkan sbb kita tahu kalau kita tolong nanti kita juga disembelih... Kita biarkan sebab bukan kita yang nak kene sembelih....World have become sellfish nowadays... And believe me or not I have become one....I hate when I can do very least in anything.... I hate when I feel pity then I cannot help... Whatever happen... I just should chill and relax because it is not happening to me and not fair for me to judge my dear because of the person closed to him do something very bad... Ouch... LOVE Hurts....

p/s: My Calculation Always Right

No comments: