Saturday, June 22, 2013

Gaya Mutu Keunggulan

Hooray... setelah memegang title ibu, dan title hot mama. Beberapa isu mula dibangkitkan oleh orang sekeliling yang baru berkenalan dengan aku. Agak pelik tapi ikutkan saja.

1. Ditegur oleh seorang staff yang sgt muda dan tak memanggil aku akak dengan alasan igt kami sebaya.... Adush.... Senyum juga orang igt saya muda tapi macam rasa kurang senang bila title kakak digugurkan begitu sahaja.

2. Ditanya adakah saya fresh grad, kerana dilihat sgt bersungguh-sungguh melakukan kerja... aik orang dah berpengalaman lagi semangat...

3. Selamba ditegur tak kawin lagi, nasib baik saya perempuan, kalau lelaki sudah pasti jawapan mereka beris1.

So apa tips nak nampak muda dari usia sebenar...

Sejak melahirkan permata sulung Alayna Aisha.... wow kulit sedikit cerah mungkin akibat pengembangan.... Tapi bila kendur kerap mandi susu selama setahun untuk pastikan kulit tak berkedut. Kata En. Hubby nak nampak muda lagi u kena beranak lagi.... Sambil gelak nakal.

Senyum dan senyum sebab bila kita stress tapi kita masam then baru kita tahu kita menjemput banyak kedutan di wajah. Senyum juga membawa banyak rezeki.

Bermain dengan anak dan bergurau seperti budak-budak menjadikan kita lebih muda sebab kita rasa macam budak2. So kalau orang kata kau ni macam budak-budak then jangan marah senyum dan kata ini tips awet muda.

Hahaha inilah tips merapik aku.....


 

No comments: