Tuesday, August 11, 2009

DEAR Mum...

Lepas bertunang 2 hari berturut2 MC. Bukan memain tapi bebetul... Memula MC sbb skit pinggang... The next day sbb sakit perut... Now semalam... selsema... demam.. and sakit tekak... At least lepas aerobik makin bertenaga... Tapi makin tak ada masa....

Skang makin tensen nak kawin preparation tah kemane... Doktor pon nampak aku ni stress... Ramai kata alah ta akda mende... tapi Tuhan je yang tahu cemane tension... Igtkan ada duit selesai masalah.. tapi lagi ada gak masalah lain yang tak berkaitan ngan duit.. Hmm aku tengok Housemate aku lagi komplikated... tapi dia nye masalah cuma duit...

Nak tolong pinjam memang bukan attitude aku so aku bagi pinjam bakul hantaran jer tok dia bertungan... So tak adalah cost burst sangat... Apapun semoga kami bersama2 dapat melayari kehidupan dengan lebih tenang dan dapat menghadapi masalah dengan lebih matang... Time2 cenggini rasa bersyukur plak dapat tunang yang begitu memahani.... Kalau yang demanding memang payah aku nak layan....

Apapun Layannnnnnnnnnnnnnnn

No comments: