Tuesday, August 25, 2009

I am the Garang..


Many people say that... My sista, my nephew, my fren, my relative and even my boyfren

Hmm have to agree though... But that is the art of Seduction.. Orang yang garang banyak orang sayang... Why... sumtimes they become Garang becaue they have to... Garang with my nephew so that he can dengar my kata but at the same time he say he love me the most.. Garang ngan adik-beradik untuk mendidik but sometimes some people think they are so clever and tak perlu dididik.... Ermmm garang ngan colleouge supaya keje siap cepat...


Moral of the story.. garang kene bertempat... time ngan family and berdating ...kene manje... of course kenelah... Time meeting kenelah serius..... Time tgok wayang kene buat lawak... time garang... sendiri mau ingatlah...


Tapi time nie aku rasa anak buah aku dah blaja muka garang dari ku....

No comments: