Tuesday, August 4, 2009

Owh Kelas aerobik...

Adei.. letih and penat melompat2 tapi enjoy gak le.. Dengan lagkah yang sumbang dan baru nak menjinakkan diri dalam dunia senaman nie aku agak terkebelakang. Korang bayangkan yang datang mak cik2 tapi stamina lagi power dari aku yang kurus nie.. tapi gua tak pancit cuma keletihan jer.. Kalau dia buat lagi sampai third round memang aku dah cabut...

Mcam mana aku leh terlibat.. erm.. sebenarnya nak wat biz gym and aerobik.. Ceh... perancangan baru jgn gabra kay... tapi part time lerrr disamping leh memantainkan stamina dan mengecikkan saiz asset aku yang dah nak lawan ngan JLo (badan je kurus tapi lebar JLO asset tue)

Aku gi ngan Housemate aku Molly... dia plak nak kecikkan Pamela Anderson asset dia... Hai memang tak bersyukur perempuan skarang.... Biz nie cam biz lain leh menguntungkan kalau pandai wat marketing.. Erm aku lom power masih banyak kene belajar....

InsyaALLAH kalau ada rezeki memang aku akan buat..... Siang jual rumah malam wat poco2 kah3.....

Tapi NOTHING Impossible....

No comments: