Monday, September 7, 2009

Buka Pose.. kat KFC...

Pergh... pose tahun ini agak bersejarah...nak tau kenape... nak tau kenape... erk baper kali nak ulang... Sbb tahun nie memang aku jarang giloz g bazar... then almost tetiap hari aku bagun sahur.. ibarat seminggu 5 hari le aku bgun... Oleh diseababkan tak masak semalam sbb aku x chat.. bebuadak umah semau kuar... Aku balik je dari klinik (dianta oleh en sexy kah3) aku lepak... kenelah buka.. takut gak dr nak soh masuk sepital tapi aku rasa bese2 jer....

Petang sbb tak ada aorang masak tok aku and aku pon malas nak masa megi je pilihan hati...
Malam dah mandi manda J kuar aku pon soh dia beli McD.... So kira arinie... makanan tak berkhasiat... So aku pon memulakan malam aku dgn citer Smallville... Tgok DVD back to Back.. Kira berehat dengan btol.. Tak pernah aku rehat cenggini.... Cik abang aku pon kata dok umah.. nanti u tak chat lagik..

Keesokan hari... leh pose dah.. (hari ahad ler) aku pon kuar ngan dia petang nak amuk baju nikah... Penat gak santa2 kat umah.. Ceh lagi penat dari berjog so maksudnya nak gemukkan badan lebih susah dari nak kuruskan badan.. Kah3.. Aku pon siap2 lepas semayang.. gilah kedai.. dah amikbaju... ceh baju aku kotor plak pastu aku pon g jj. Hajat memang nak buke pose le... Siot sumer penoh.. Beli air soya ngan juice anggur.. Gi lah KFC lain.. Dgn bangganya aku cakap u g amik tempat i beratur...

Tgah aku beratur ada sowang budak depan aku nie memain tah pesal aku pandang dia jadia hangin... Argh.... Tetiba dah dekat turn aku muka aku dah stat berpeluh.. pandangan dah berpinar badan dah menggigil.... Berkipas.. terduduk mencanggkung jap... (bukan nak berak ler) Aku kol Izzu "I nak pengsan cepat turun bawah" Ada sorang bro amikkan air tok aku... aku bukan minum... lagi buat sapu muka.. Dia bawak aku ketepi... Dah okay aku plak tunggu kat atas... Then baru makan... Tpi cemane le aku leh pengsan nie... Adei.... Pening2

So moralnya.. next timeberbuka on time.... Shaur makan banyak sket 2 cawan milo x cukup... Pastu jgn tunjuk machonak beratur....

No comments: