Saturday, May 14, 2011

Leaved Me and Leave You....

Hmm diam tak diam dah dekat 2 bulan Miss Chua ke Vietnam.... argh... agak stress sbb short notice so agak susah untuk aku sampaikan apa yang terbuku dalam hati ku. Skarang I am on my own. Susahnya nak fokus... Sedig geram penat bercampur2.

Rumah apartment hubby aku dah sewakan kat student tapi oleh sbb tetibe dia chiow tak tentu fasal aku bukak je tok orang lain. Now aku dah dapat tenant lain le jawabnya ... Erm duit tak jadi masalah kat dia tapi mende lain. Paperpun all the best to you.

Rumah teres aku plak dalam process mencantikkan... Memanglah makan masa yang paling betul makan duit so aku kene sabar yerk... sofa pon sampai skang aku tak beli sbb aku nak pakai bean bag oh bean bag....

Aku plan nak cari keje lain.. Pesal keje lain tak cari aku ha... Adus... Stress... banyakkan bersabar yer...

Saya tgah ganti pose... So Selamat Berbuka ops Selamat Berpuasa....

No comments: