Friday, July 22, 2011

2 Jam break Hmm masih tak sempat Lunch...

Saya lapar... tapi tadi kuar dari pukul 12.00 tapi balik pukul 2.15 still tak dapat makan... Mengapakah.... Arghh.... mari dengar cerita yang tak best...

1. Mula2 pergi ASNB... sbb nak maksimumkan EPF kat sana. ASW dah tak leh parking. ASB pun tak leh... Yang lain dah penuh okay... So nak beli unit trust yang meruah... bukan banyak... So aku pilik AMB sbb dia ni bawah PNB.. so lebih terjamin. Cari parking pusing then selesai...

2. Igat boleh terus balik... Tgah jalan dapat sms dari celcom adush... sudah... so patah balik cari punya cari punya cari
baru jumpa... Igt nak mintak tolong kat pejabat DAP ke
BN ke nak tanya mana Celcom ... hmmmm Ada kait mengait ke
tak... apapun dapat jumpa gak... Panas bila parking kat kepci....

3. Then i know i have to collect my card... PBB dah berapa lama dah...
So aku pon cari PBB.... Parking ding and dong... dapat gk... Tunggu dan tunggu... Argh... baru dapat... Siot kedekut Credit limit ngan aku... Bagus juga... Spending wisely okay...


4. Last pejabat pos... Adeh... Seb bek dapat.. Barang aku kene query dgan katam siap dia bukak lagik pembalut... Uwargh.... Stress... kene bayar plak tue... Adush...

Skang wit dh ciput untuk makan... pergh... I am hungry... Bekfes Lh dah lanje... ada yang sudi tok lunch...

No comments: