Wednesday, July 20, 2011

Petronas Chemical - My first IPO

Diam tak diam dah dekat setahun saham nie... Huhuhuuhu.... Igt time memula beli... Pergh kalau aku pikirkan dugaan dia tak sanggup beb... Tapi setelah setahun then baru puas hati aku...Walaupun duit kak bee yang kaya tue aku tak bayar lagi.... Ermmm Heheheheh


Skang dia dah hantar laporan ke rumah...so sendiri mau igt tapi aku yang sengal ni tak tau macam mana nak baca report. Tanya Khairul dia pun tak study lagi. Sabar yerk...

Based on appreciation aku memang puas hati sbb dah increase 40% from the selling price. Masa beli 5.04 skang dah 7.06. so biarlah dia membuahkan hasil yerk...

Fiona hong thanks for inform me the method skang at lease I have... Wa cha....

Lepas ni kene rajinkan diri untuk beli IPO tau. Tp igt jgn beli pakai duit simpanan... Kene guna wang lebihan... Nak belajar beli dari open market plak... Wish me luck....

No comments: