Friday, August 16, 2013

Persiapan Raya 2013

Pergh... tahun ini agak terasa kemeriahan raya sebab ada rezeki lebih sikit... Welll jom share some thoughts about persiapan raya tahun ini. Syukur Alhamdulillah sebab awal-awal lagi dah pilih baju baby dan family. Tema nya adalah, Erm.... Lazatnya Sirap Bandung Cincau.... Amacam boleh bayangkan tak... Pink Plus Smokey Black... Bajetnya adalah RM 240 tok whole family... Okaylah tue...  Dah kira pakej keluarga bahagia....

Next... Aku shopping kasut raya, Hmmm Vincci menjai pilihan... Selamba je 2 pasang aku beli.... Well hubby dia belum decide lagi... Baby pon tak ada kasut agak pening mana nak cari....Tudung plak, aku dah beli yang ala2 Fareeda tapi Rozalinda... Ekonomi sket... Alah tudung aku tak beli mahal2 sebab selalu sidai baju time orang tade rumah, buat naya hilang selai menangis jelah keje aku.... Then Gelang dan Cincin hadiah from my hubby... I lep u bebeh.... hehehhehe.... Untuk baby, hubby kata nanti dulu sebab dia kecik lagi takut kulit dia yang mulus dan gebu itu tercalar...

So dah setel persiapan raya, kuih raya... erm... agak pening nak cari sebab aku cuma ada satu jenis jew, so amacam ni yang lain... nasib baik ada hamper RHB so kekahkan saje untuk raya....Sebab belum tentu aku betul2 makan... then beli coklat cadbbury, budak suka, bapak budak lagi suka....

Untuk tahun ini cabutan Hamper Bertuah dimiliki oleh Kak Mai selaku Baby Sitter, yang lain tak ada kot... 

No comments: