Tuesday, August 27, 2013

Buat Baik Berpada Pada

Ok last week mover sampai dan pindahkan barang-barang. Well done En. Hubby mengemas itu dan ini. Yang menjadi lebih best sebab semua dia buat dengan kudrat dia. Dan paling best Monday dua-dua terus MC. Muhasabah diri itu yang patut kami buat untuk memastikan hidup semakin tenang. Okay... sekarang dah menjalankan tanggungjawab dengan lebih normal dan rasional. apapun aku perlu bersyukur dengan banyak perkara....

1. syukur sebab endingnya aku dapat balik semua barang-barang berharga jadi boleh mulakan dari rumah lepas ni. Tak payah kelam kabut.

2. Syukur sebab aku masih punyai rezeki yang Allah bagi tak kurang sedikit pun dan membolehkan aku semakin bijak mengurus kewangan pada masa akan datang.

3. Syukur aku tak perlu keluar duit tiap-tiap bulan untuk sesuatu yang bakal menyesakkan kepala.

4. Syukur sebab sekarang aku dah semakin bijak dan peka....

Aku dah tak mampu nak kesian sebab kita buat baik berpada-pada. Buat jahat perlu ke? Semoga apa yang berlaku boleh mematangkan kami pada masa hadapan....


Luv uols...

No comments: