Monday, December 15, 2008

Baby Talk and Bunting Pelamin....

Ermm makin ramai kengkawang aku yang melangkah ke alam rumahtangga..... Tahniah.. syukur tok diaorang.. apepun... I am really happy for them... Lately aku baru prasan and aku ada buat tabulation lah... most of them dah start mempunya atau sdang dalm proses memiliki cahaya mata... I am still happy for them but still jeles sket sbb ada baby.....
Boleh kata bunting pelamin le... shot gun and memacam lagilah..... Tapi itu semua rezeki..... Bile bukak frenster yang baru kawin dah mula morning sickness dgn selamba post kat shout... Phuwa.... bayangkanlah..... semua tahu.. tapi kegembiraan perlu dikongsi barulah orang2 macm aku ni gatal nak kawin kalau tak asik malas nak pikir je.....
Lepas dah bersalin start plak dgn baby TALK. Dalm testi tanya pasal baby lah dan macam2 lagi.. until one extend aku rasa wah.... bahagianya hidup diaorang.. Apapun untuk semua semoga berbahagia..............
Insyallah lepas ni aku .....

No comments: