Thursday, December 18, 2008

Nasi Lemak Buah Bidara.....

Malam tadi aku masak nasi lemak... Erm makan mmmg le bleh... tapi nak jual... payah sket... sbb santan terkumpul kat atas... Lepas masak bebudak umah tido.... So Elli nampak penat giler... so maleh nak kacau... Yani trus masuk bilik.... So aku makan sengsorang... Cam banyak sgt plak belen so kalau esok mesti basi.... Kalau aku nak man lagi tak larat....

Mesej ngan Izzu ... Sian dia tak makan lagi so aku gitau ada Nasi lemak leh le trai..... Dia pon okay.... Nak trai le aku masak.... Malam makin merangka... (ceh ayat novel le plak)... Yani pon bgun dlm kol 10 mlm... trun basuh baju pas tu makan... Aku intai dari tirai kamar... cam tak cukup je nasik... Takkan le aku nak gitau dia tgalkan tok Izzu cam tak sesuai plak.. so aku pon biarkan je... Last2 aku bukak piuk hm... nasi tgal tok Elli. Dia tak makan lagi... Kalau kasi Izzu agak selfish jugak....

Izzu plak dah nak smpai... So aku pon gitau yang housemate aku plak dah bgun tok makan..... Sowi jelha... Madang kalau time masak tok dia... ada je masalahnye... Mana taknya.. Aku merajuk lah.. barang tak de... Dia tak de kat Seremban.... Madang ada je masalah.... Adei.....

Hmm kali ni

Nasi Lemak Buah Bidara
Sayang selasih hamba lurutkan
Nasi Lemak dibuat saya
Kerana kasih tuan hamba tak dapt makan...

SENGAL je pantun aku......

No comments: