Thursday, December 11, 2008

Bless Month with Prosperous

Hmm setelah lalui MAPEX barulah aku sibuk dengan jualan yang perlu dinuat. Mula2 macam tak konfiden nak habiskan 11 biji tapi last2 berjaya gak. Mula2 Chua jual teres time MAPEX aku plak zero.. Dah lah bulan sebelas tak berap menguntungkan aku.. huuhuhu

1. 23 Nov-1st sales-Lead dari MAPEX tapi sbb kawan dia show house so pepaham jelah..Mesti nak komisen gak..

2. 24 Nov-Ni kira rezeki terpijak.. Mana taknya. Aku cuma tolong attend pastu celoteh next day bayar booking nak jumpa aku tapi SHARE ngan Miss Chua coz customer dia... tapi aku tolong close the deal....

3. 28 Nov- Time nie bungalow 2 biji trus. Yang 1 tingkat... Bayangkanlah keje Mobil kat Belakang nie je. Tapi ensem anak bujang dia... Apakan daya aku dah ada BF dan dia plak dah ada GF. So pepaham jelah..... aku cuma nak loan dia pproved.. Please......

4.2 Dec-Pastu satu MALAY kapel nih... datang booking setelah rumah dia ada orang nak...

5. 2 Dec- Hmm aku pon push lagi sowang India... Dia pon beli walaupun dia nak lot lain yang dah kene jual...

6. 10 Dec-Hmm yang nie mamat yang India tu rekomen.....

7. 10 Dec- Memang memula dia kol aku tapi bila igt balik Chua sgup share sales ngan aku.. aku pon soh dia tolong attend dgn alasan aku nak pergi sembahyang......

So in total aku dah jual 6 biji TERES and 2 biji BUNGALOW. Dear God, please help them to approved the loan..... Thanks..... Time komisen nanti kenelah saya berzakat.. Komisen ni aku nak simpan nak buat belanja kawain.. Cukuplahkan ada 6 ribu je... Okay tak??

No comments: