Monday, December 22, 2008

Diriku yang tak pandai MERAJUK....

Hmmm.... memang pon.... ada bagus ada tak bagus jugak... tapi inilah diriku... Aku paham time STOCK TAKE dia busy giler... so bleh maafkan lah... Nak dijadikan citer lepas stock take dia gi PD... Vacation le katakan... The whole family pergi... Mmg ada ajak... tapi aku je yang tak mau pergi.... Last skali..... dia pon pergi... I wish he enjoy the vacation... Tapi sekali pon tak de kol aku... Bayangkan betapa bengang dan geram... alasan kalau tanya nanti... tak ada masa....

Dah time kete Eli rosak aku setelkan sendiri... Hm... geram btol.... Time ni rasa nak.... isk3 Sabar3.... Biler balik pon cenggitu trus tido... Dah bgun barul kol... Sempoi btol....

Sebab Geram punya pasal... aku pon nak bawak hati ke KL. Padan muka dia... tapi ada masalah plak.... Suddenly wit tk cukup and minyak tak ada... Kad plak tak bleh swipe... Ngeh3... Last2 mintak tolong antar ke komuter.... Budi Bahasa... itu yang mak ajar... so tak bleh nak tarik muka sangt biler orang dah tolong.... Mlm tue aku kol dia plak merajuk... Hmmm tau pun... baru sket nak merajuk..... Baru aku buat sket tue....

Esoknya aku balik... kalau ikutkan mmg aku tak mo dia amik... If Eli ada sure eli yang amik aku... bukan dia.... Padan muka... Dah survey a few people dah... Last2 dia gak amik.... Lpas aku explain baru dia paham..... Hmmm alasan... I tak tau nak pujuk u... Okay ker..... tak patut btol... Tapi lepas nie akan ku pastikan yang aku MERAJUK yang sampai dipujuk..... Baru dia bleh blaja...

Apapun aku ttap bersyukur at least dia dah berubah byk dari dulu..... Aku tak bleh xpect dia berubah trus.... tapi skurangnya... dia menunjukkan perubahan yang baik.....

No comments: