Wednesday, December 3, 2008

Usaha Tannga Kejayaan

Hmm..... payah btol cenggini. Mana taknya... aku dah buat memacam. Skarang dugaan servis disruption drpada Streamyx. Best broadband of the year konon. Yani kata Celcom ok. Tpi pepaham jelah. Mmmg menyakitkan hati......

Takpe2 teruskan usaha.... Nak anta email pon pyah tak senang macam dulu. Adei..... Tapi tak pe... aku belajar 1 bendde... Draft enghangkan email tau tak.. so tak payah buat memacam....

hehehehe...

Aku balik lambat hari. InsyaAllah ada booking besok. Kalau MEWAH REZEKI..... Kalau diizinkan ....

Kaki dah skit2 naik trun tangga... Hehehehee.... Tadi dapt few message tok bilik sewa....

Balik lambat... Masak lambat... makan lambat... tido. hehehe..

Ally pakai Laptop jap. Ptutlah dia sampai nak byr sket wit tepon.. huhuhuuhu.. tapi aku RM10 je sbb tak bleh tamak2 dulu. Gji dia pon pepaham jelah... Sebenarnya tak sampai ati.... Tapi tadi dia kata tak dpt DPLI... Frust lah sket kot.. aku soh dia bersabar..... Mana tau rezeki ada 2n intake..

Aku buat a few kol tadi.. Harap2 menadi. skunk aku nak kurangkan tdo.. so bykkn keje. Tibe2 aku terfikir nak ikutkan penat. takde masa and other excuses memang senang nak cari. Cuba baygkan dak along. Time pregnant terkejar sana sini... Time pantang pon sama... Aku kene STRUGGLE.... baru bleh menampakkan kejayaan... so stop with any excuses kalau usaha aku tak setinggi mana.... Tepon TM sampai berbuih mulut aku. Hopefully pasni menjadi le... Tadi ada budk praktikal nak sewa bilik. So aku pon gitau kalau bley tak mau budak praktikal... kalau calon dah tak de apa salahnye.... Hehehe.. cuma tadi Diyatul dtg le tgok bilik and tumah.... Berkenalan jap... Aku mmg ske tgok dulu oragnya sbelum Deal or no Deal...

Papepun aku nak buat yang terbaik selagi hayat dikandung badan..... Aku tak mau pikir pasal mende2 yang tak tentu arah dah....

No comments: