Friday, February 13, 2009

I want that Gold....


Pergh... harga emas dah naik dah.. What a pleasant suprise... aku beli time September 08.. Time tue harga Rm 96 per gram... Nak dijadika cerita semalam jalan2 tgok emas... Kat Poh Kong Rm 117 pr/g.. Mahal giler.. Kat kedai lagi satu RM 115 perg... Adei... mengkek je aku ni....


Maybe lepas Valentine then harga turun sikit kot.. Harap cenggitulah... Nak beli skarang ke or tunggu lepas velentine... Tapi tinggal satu je gelang yang cun tue.. Memang cantik giler... Adei... pening nye....


Takpe... kene bersabar tau.. baru le bijak.. Kalau tahun lepas aku buka PB Gold Account.. Dlm masa 5 bulan aku untung 450 dengan modal time tue 1900.00. Kalau setahun pergh.. syok tue...


Tapi nak wat cemane... duit bukannya banyak nak liquidate cenggitu... so bln depan aku terai le.. pegi buat.. then simpan tok lapan bulan sbb harga emas maybe akan naik RM 150 per gm. So aku kene grab the oppurtunity fast. At least kalau rugi pon break even je....


InsyaAllah....

No comments: