Tuesday, February 10, 2009

Getting Wiser....

Syukur... Tahun ni telah genap usia 26 tahun aku lahir kat dunia nie. Rupa2nya sikit betul amalan aku. Banyak betul dosa yang aku buat. Tapi aku tetap bersyukur sbb Tuhan bagi aku nampak benda2 ni awal.. Waktu umur masih 20an..

Macam2 yang dah jadi... Aku dah selamat jadi bakal tunangan orang belum lagi bertunang tapi dah dirisik... Lepas tu aku dah mula berjinak2 dengan dunia bisnes hasil bantuan along... Thank you sis...

Tapi sedar tak sedar aku semakin banyak buat mak terluka... Mak Ampunkan saya.. InsyaAllah lepas nie saya akan lebih berhati2 dalam percaturan hidup... agar mak tak terluka.. Ayah maafkan saya kalau saya selama ini membuat ayah kecewa... Apapun tanpa mereka berdua aku takkan jadi seperti sekarang...

Badan semakin kurus... sumer orang panggil aku PAPAN lah.. SKELETON lah TENGKORAK lah... apapun aku tetap aku.. bersyukur dengan kesihatan yang Tuhan bagi... Kalau diizinkan akan tambah 3-5 kag je... tak boleh lebih....

Tapi rasa macam sekejap je aku hidup kan dunia... Hmm manusia tak pernah sedar..... TERIMA KASIH... YA RABBI.....

No comments: