Saturday, February 21, 2009

Just MY LUCK...

Wow the TUt...... Aku gi Public Bank nak buka akaun skali tak leh bukak sbb buku ASB tak bawak... So aku pon apa lagi pegi le balik amik (buat kat connought plak tue). Dah amik aku pun kuar wit.. pastu tak leh buat sbb alamat aku Seremban so kene buat kat Seremban.. tension siot.. sabar jelah.....

aku plan minggu depan aku buat time hari kamis.. bleh tak... sbb kan cuti so petang baru aku jumpa Dr gigiku.... Adei duit lagi... Nak pinjam kat dak along dak agak dah tak berjaya... Alasan standard Cek lom masuk.. Aku plak nak pinjam time cek lom masuk sape soh.. Dia pon nak pakai duit ma.... So kene tolak ansur le...

Dak Eib saun "Wit ko 3k dlm bank rakyat ko wat pe" Pastu kata ku ni menyimpan sangat.. kalau le dia paham situasi aku sebenarnya....

Takpelah... biarle ku tanggung sendiri.... Orang bukan tahu...

Hari ini dengan bangganya aku telah menyelesaikan hutang kereta...... HOREY.......

Tapi apapun aku cuba wat hari Senin... BTW harga emas dah naik 127... Last week aku beli 121..... Sib baikk

Ikut kan kata orang haraga turun padan muka ku....

No comments: