Tuesday, January 3, 2012

Orang Belajar Tak Habis Tapi Pandai Menghasut

Hmmm skang kecoh kes demo sana sini. Naik muak pun ada. Maklumlah 9 Januari dah dekat. So kene buat diversi. aku tak paham pesal orang yang belajar tak habis ni suka mengkhasut dan but kecoh. Apa kau dapat. Well memang dulu aku pun blaja. Tapi benda2 yang mendatangkan faedah kepada kita memang kita patut join. Tapi setakat nak jadi penghasut dan batu api wedehel.

So skang bebudak u yang menghabiskan duit cukai yang aku bayar, kalau betul memang minat jadi aktivis, tak boleh ke ko blajar pepandai dulu. Penuhkan ilmu di kepala dan iman di dada. Jangan nak main hentam kromo je. Aku sius bengang. Mana taknya sbb korang syer aku yang mahal2 nih drop. Sengal aku bayar cukai nak bagi kau blajar tahu tak. Ade ke patut ko berdemo dan menghasut.

Kalau kene buang sbb tak fokus siapa yang salah. Diri sendiri lah. Ko ingat blaja kat u macam ko blaja kat skolah ke... I am seriusly PISS OFF with you... Please fokuslah kat study korang. Kalau dah cukup pandai tolong ajar junior2 korang supaya kita sentiasa mengembangkan ilmu....

No comments: