Wednesday, February 15, 2012

Whitney Houston.... Hope you rest in peace...

Memang aku terkedu sbb hari Khamis 9 Feb aku tgok OPRAH yang dia telah drug free, walaupun time interview dia dah bercerai dengan Bobby Brown dan come back lagu I Look To You. Masalah dadah yang menjdai kritikal akhirnya selesai. She looks so gorgous and helathy. Dadah suatu yang jgn sesekali dicuba sbb bila dah cuba naya...

Aku membesar dengan lagu dia. "I have Nothing", "I Will Always Love U", "Dance with Somebody" dan lain2 lagi. Dari rambut dia macam rambut aku sampai rambut aku macam rambut dia ..... hahahahha....

Apapun bila berita tue kuar I feel sad sbb dia mati dalam keadaan mengejut dan waktu bekerja bukan disamping keluarga.... Aku berdoa agar orang yang aku sayang kalau Allah nak amwil nyawa ketika orang yang mereka sayang berada disamping mereka bukan ketika bekerja......


http://www.youtube.com/watch?v=o8CGzhb7BJE

No comments: