Thursday, November 8, 2012

Makhluk Tak Asing Tak Sedar Diri

Ok ini cerita seram... Sila jangan baca kalau ada sakit jantung...

Kisah ini dekat sebulan dah... Tapi masih ngeri bila aku fikirkan...Satu malam setelah mendapat sms... Aku pun bagitau hubby nak pergi ke Dataran.... tujuan nak keluarkan duit dan bayar bill... Hmm dia kata okay dan nak jaga baby...

Aku parking betul-betul depan maybank senawang... Wahh sungguh meriah Dataran pada waktu malam. Alkisah... Oleh sebab parking memang horror ke sebrang Watson aku pun pilih untuk menyeberang... Memang gelap sbb tak bayar bil letrik kot.. Then aku pun jalan sampai ke Watson... Mata agak meliar sebab malam yang gelap orang nampak macam bayang-bayang... Dan... tak tau mereka orang atau sebaliknya....

Setelah selesai transaksi diluar sana.... aku seberang balik Dataran itu sebab nak pergi ke kereta yang diparking sebelah maybank.... Tiba-tiba aku terdengar bunyi esak seorang perempuan... Tapi dek sebab malam yang gelap aku pon mencari...Dalam hati aku pun kata ada nang nak ke kat sini... Tapi ini Dataran Senawang bukan Dataran Thailand.... Makin lama-makin pelik dengan bunyi macam esakan perempuan tapi sayup-sayup kedengaran.....Ada benda tak kena.... Aku nampak seorang perempuan sedang mengerang... tiba-tiba ada makhluk lain dikakinya.... Aku pun berkata.... Astagfirullah halazim....3x 

Orang tengah mabuk disimbah air memang akan maki hamun... Apa lagi... kenelah aku... Semua dikatanya... Agak kaku seminit.... Sebab takut aku belah.... Balik dengan emosi tak best...

Kalau korang nak mabuk pleaselah jumpa kadi gitau saya dah mabuk tolong kahwinkan saya sbb saya tak mau buat maksiat... Argh... mengkak hati ini menyampah.... dan menyumpah....

Moral of the story : - Dalam gelap itu kebarangkalian adalah Makhluk Tak Asing Tak Sedar Diri yang berekor bukan Makhluk Asing atau Makhluk Halus.....

No comments: