Saturday, July 27, 2013

Boyfriend Baru

Well last month hubby ku beli kereta ini setelah dapat durian runtuh untuk down payment. Lagipun, dah tiba masanya untuk aku pakai kete baru kata dia... Cehh kete lama cantik je lagi tapi macam dia kata dah tiba masanya... Hahaha....

Aku borak ngan ofismate perak... Pergh dia angkat MyVi plate negeri.... Macam bese gambar dah diupload dalam FB..... Huhuhuuhu... Then dia tanya aku, bila kete aku sampai.... Erk... kete dah sampai dekat sebulan, kenapa? Soalan yang paling dush "kenapa tak upload dalam FB".... aku gelak dan gelak.... Soalan yang sama aku tujukan pada hubby.... Kami gelak sambil tersengih.... Erm malulah nak upload bukannnya kete sendiri pun, kete pinjam, sbb pinjam bank baru dapat beli... Sentap tak....

Apapun aku upload kereta yang seakan-akan kereta aku.... Amacam menarik tak. Warna still menten warna putih... plate... rahsia la weh... kang kene santau plak kete aku tue... Sapa brani nak bawak pakai minya Ron 97 tau... 







Adush.... tak dapek do nak bawak kete kat atas... sebab loan lepas tok kete kat bawah jer... Hehee.... Masih setia dengan Ron 95.... Sebijik macam ini.... Cuma bezanya adalah, No plate (mestilah no plate aku) Sport rim aku lagi lawa. Yang lain semua sama tau... Hooray!!!! Sebab En. Hubby tak bagi upload gambar sebenar, jadi aku henakan sumber google sahaja.... Yada3

No comments: