Monday, November 10, 2008

Kene Sound SOB sOB SOB

Jumaat aku MC le. Kepala skit muka pucat. So 3 hri tak update blog. Wat heppen ek???. Takpelah biarlah rahsia. Mula2 nak amik time off tapi pastu kene amik MC gak sbb tak sihat. Aku pon ckp le amik MC. Mmg ader a few ostaning keje tapi mmg tak larat giler... Nak gi klinik pon org antar. 1st time aku dok Sbn tak larat drive gi Klinik. Mushkil tol... Byk giler orang kol aku.. Mesej melampuk2. Lapas mdi ptg tu tdo sampai kol nam bdn kebah sikit. Aku rasa mcm nak dmm tapi aku thn2 so jadi cengginilah...




Along kol ckp pasal Xplore. Aku pon tak phm pesal ssh sgt nak ;ekat. Nak give up pon adaa Tapi aku akan tingkatkan usaha pasti jaya aku. Nak nangis pon ader tapi aku pon paham takkan aku trus masuk and jadi shareholder tanpa any effort yg sepatutnya. Aku pon tertanya2 kenapa susah sgt tok aku close 2 training. Nak kata tak buat betul2 buat. Ntahlah. Maybe fup tak cukup strong kot.... Atau aku tak cukup belajar lagik. Dia soh aku slalu naik KL. Bkn tak mau.. skunk minyak mahal.. Pastue wit aku betul2 nak sep. Then limited... giler. MC aku tgal cuma 2 hari jer.. Orang tak phm... tapi takpe Hidup Tanpa Halangan bukan hidup namanya.


Sabtu & Ahad gi kursus TUT...... Hm okaylah. Berjaya mendapat sijil. Syukur 1 Halangan dah setel. Lepas nih halangan yang ke2 plak iaitu beli hehehhe


Hari Ahad, Yani dtg so cam beselah.. Ice breaking borak2 n mcm2 lagik.. Citer gak ler pasal Dr tu supaya menjadi teladan... Yani pon paham ler....

Hu.. dapat surat cinta dr kompeni psal balik wal n masuk lambat. nih aku attachkan. Perg.. tapi padan mukaku. So bgun pepagi kay... and buat XPLORE bebetul.... Faster2 bebeh.... So now aku nak berusaha betul2 nih... CAyunk.....

No comments: