Wednesday, November 5, 2008

Sengaja Cari Pasal.....

Ptg Isnin, 3 Nov 08, aku follow Din kuar. Aku nak gi PBank jer.. Tapi cam beselah kitaorg kene buat sume keje yang tah ape2. Baru aku tahu kisah sebenar kakak dia. Tapi kalau betul dia yang jage kaka dia masa cancer tue, serius mmg penyayang giler.. Aku tanya biler nak kawin dia ckp yang tak tau lagi. Aku doakan yang terbaik je to dia. Sbb dia kata Abg dia kawin time umr dkat 40. Pergh... Kitaorg makan bege kat bwh T1. Dia order 1 biji je siap kakak tu saun yg pakwe kedekut. Aku sengih je.. dlm ati menjerit Dia bukan pakwe saya......

Huhuhu Malam Isnin, 3 Nov 08 merupaka hari yang paling bosan gielr. Mana taknye.. Elly balik Kajang. Tak tau nape rindu kat akak dia kot. Rina dok dlm bilik tak kuar. Yani blom stay lagi.. so aku plak sorang je kat ruang tamu. Ermm aku kol le Izzu tetibe lak dia penat... Ow.. penat ekk yelah dia kan pndah rumah... suddenly Apis kol. Erm ajak aku kuar. So alu dgn braninya cakp Yes sbb nak setel cecepat.

Aku silent hp sbb mmg tau Izzu akan kol dlm 1 jam lagi. Aku tgu kat CIMB dpan tue sbb malas nak drive ke Man Tom Yam leh sep sket minyak. Dia amik aku. Hmm dtg pon labt tapi 5 min je.. hehehe.Masuk kete dia dia pon drive ler...

Biasalah.. dah boleh agak.. Dia pon meluahkan rasa hati dia... Aku pon ckp sbenarnya lebih selesa sbg kawan. Tapi mmg serius macho sbb maintain giler. Tak macam org2 yang aku reject sebelum nie.. Ces macam byk sgt plak kene reject ngan aku.

Laps makan aku pon blik... Byk gak lah miskoll dari Izzu. Then aku koll white lie lah ckp yang aku tertinggal hp... At least problem aku dah setel... Tapi dia dah nak tido ZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzz

Tapi masa aku dari KL aritu aku mtk tolong sume amik aku so pai tue...

1.Izzu confirm amik... (malam tue ckp yang tak leh pastu pagi cakap boleh.. sbb aku dah gitau yang Din nak amik aku.. so pepaham jelah..)

2. Apis erm dlm tren pon gitau nak amik...

3. Din kol dah nak on the way...

So aku kene tipu lagi 2 orang n bagi priority kat Izzu to amik aku.

No comments: