Thursday, November 6, 2008

Putihku Sayang

Aku tetibe teringin nak masak Tom Yam. So cam bese pi giant beli brang2. Kali ni tak pyh risau sbb biler2 masa leh dapt staff diskaun. Balik tue aku terlanggar side. Tapi kete cam ok jer balik umah makan jap... Dah nak ptg dah kempis tayarku. Itu pun Mr Yap yang gitau. Aku pon apa lagi... Gelabah.. Mintak tolong Izzu hmm dia cakap jauh.. Dlu siap kata kawan2 dia dkt so takde masalah nak tolong. Skunk.. cemnae.. Mintak tolong Din hmm cam beselah nak aku merayuprayu baru nak buat. So last skali aku rasa sedih sgt. Even Izzu dah calm down pon aku rasa bengan. Kenape ek..

Aku pon pinjam kete Jac nak pergi kedai tayr. So sampai sana bwk Pomen tok tkar tayar aku. Dkt 1 jam baru setel sumer. Tapi nasib baik kene kat opis, buatnya tgah jalan cam kete waja dulu tak ke masak....

Takpe. Independent Women...... boleh wat aku buat sorang. Tapi sedih tu ttp ada lah.... Sbb dulu Izzu kata ape2 pon bagitau dia dulu. Kalau setakat gitau dia takde solution baik tak yah....

So Putih dah dapt tayar baru. Jagn macam2 tau... Sayang you............... Muah....................

Malam tu aku tetp masak Tom Yam. Erm rasa boleh makan tapi tak leh jual.. Sbb Man Tom Yam lagi best. Tak berape pekat sgt. Rina jenis yang tak makan malam so aku makan ngan Eli jelah....

No comments: