Wednesday, September 1, 2010

Buka Puasa di Rumah emak2....

Hmmm Alkisah buka puasa di rumah mertua.... alahai.... Mana taknya cik hubby awal2 dah warning"I tak mau u berbaik2 dgn dia" Buat cam bese. Rasanya ada masalah lagi kot.... So aku rasa tersepit... Tapi Dinda kene support suami.... Putih katanya putih ler... Hitam katanya hitamlah... Mungkin ada masalah lain yang dia tak mau cerita... Kalau cerita lebih sakitkan hati lebih baik toksah cerita... Erm.... alkisah....

Makan buka macam biasa.... Sekeluarga ada.... Tapi jelas kedinginan... Ermmm tak mau pikir bukan2... nanti ati sakit... So i wat donno jer... Senyum selagi boleh senyum. Segala kemungkinan kene tolak tepi... Prasangka jgn dilayan nanti melarat...

Rumah saya dah upgrade... Minggu ni ada appointment tgok rumah.... Yehaaa rumah aper... Meh lah tgok yerk..... Saya upgrade pasang aerial rumah saya.... Bulan ni ada rezki... Astro Katakan tidak pada Astro... Ghahahah.... Mahal nak bayar... Maleh....


30.08.10 Balik melaka... Tefon mak... Aduhai... asik ngadu jer yang anak2 tak igtkan dia.... Lepas ni saya kol macam orang bercinta okay tak... huhuhu.... Walaupun macam2 dugaan tapi dapat balik....


Saya nak masak Ikan Siakap Steam.... alkisah termasin... masin sungguh.... tapi licin... ghahahaha....Orang nak kawin.... Hmm malam kang kasi cerita... Tapi masin pon licin plak... Seb bek ada ikan lagi sekor... so leh le masa
k tok mak.... Second round.... senyum je mak makan.... Ayah kata cam best jer... Seb bek dapat anak cam aku kalau tak melayang 30-50 hengget...


Aku masak lagi sdap dari gambar diatas.... ghahahah
Esok aku sius pelik ada orang keje... Tak merdeka langsung.... Beselah... apa lagi nak cakap.... Buat tatau jer....

No comments: