Thursday, September 30, 2010

Cerita Minggu Ini....


Alkisah Interview.... Celaka btol dgn kopeni OOI.... Dgan HR yang super sial tu telah menyebabkan aku takut dan malas tok pergi interview kat tempat lain.... ALkisha aku telah merejek 3 interview in developer line. Aku nak cari keje yang cuti sabtu dan ahad.... Ada tak orang nak bagi.... Tolong saya yerk.....

Tetiba aku dapat interview kat GLC company. Aku gi dengan tiupan semangat dari hubby.... Dia amik cuti nak bawak aku. Tempat keje dekat dgn dia... Leh jer pergi sekereta... tapi.... erm... dekat dgn rumah yang aku suka.... Oww.... I want the job. Time interview... Macam biasa aku confident.... The interviewer pon tak menyakitkan hati... Yang datang pon boleh tahan... Kalau tak dapat I still feel sad tapi motivated... bukan cam dulu down giler doh..... Candidate yang datang pon agak power ler..,.. Tapi kalau rezki aku ... redha jer.... Kalau bukan rezki just flip to the next job jer...


Aku tgok citer Robin Hood.... Alkisah prolog syok sampai melayan 2 round best wo.... Cik abang aku tdo biler kejutkan dia then aku plak yang kene kacau... Argh... biarlah... rezki orang cuti...

Tenant aku tefon gitau yang anak dia masuk sepital.... So mintak bayar sewa lambat.... Dia tak pernah lambat... so aku pon okaykan dulu then baru pikir... Memang kalau ikutkan kesempitan agak jugaklah... Tapi aku faham ada orang lagi sempit.... So mari kita berusaha ke arah kejayaan....

Usaha tangga kejayaan.....

No comments: