Monday, September 6, 2010

Is it my MISTAKE ???


Hmm memang payah nak ku telan peluru berapi nie.... Aku betul2 tak sangka komplen dia ni akan membuatkan aku dalam dilema. Mana taknya.... skarang dah macam2 jadi.... Mula2 memang niat kita baik nak tolong orang dapatkan rumah idaman then you feel very blessed and happy. Tapi bila dia datang marah2 kata dia kene tipu sku pulak dalam dilema....

Semua Projek Department salahkan aku mula2... Tak pelik ramai yang kluar ayat Matilah Sue.... Sampai mendokan kematian... Nilah manuasia... Nampak kita ada masalah sket lebih mudah untuk mendoakan keburukan daripada kebaikan...

Boss suruh aku explain... aku memang explain. Sbb buat masa skarang, customer aku je complain masalah tue. Kalau customer dia plak yang complain then baru kita seri. Aku tak poin semua orang atas masalah ni... Skarang semua kene pandang dari sudut yang betul bukan condemnt aku sorang...

Miss Chua - Memang aku tahu dia kene buat report, how come masa kita nak start jual noting beng highlighted. Even masa aku tanya time customer nak jumpa dia tak tau (takkan aku sorang jer tak tau)

Miss Jac - suruh jual macam corner lot premium bla3..... (the premium is based on what?) Tanah sekangkang kera

Miss Lim (pesal tak cek building spec and drawing) buat tak tau and anggap semua responsibility orang lain.

Miss Fiona pesal tak advise awal2....

Mr. Yap - tak leh ker cakap bebaik.... jgn nak pikir diri sendiri jer...

Ups and down of life... Hmmm I have to be strong ta settle things...

No comments: