Friday, November 12, 2010

Kisah Percintaan....

Hmmm alkisah kalau perempuan memang lelaki tu dah reject tapi still terhegeh2 mesti ade sbb musabab..... Dulu aku igt kisah ni terjadi kat kawan aku time dia nak bertunang. Memang minah minah yang lagi sowang tak nak ngaku kalah... Kenapa... apakah.... Kesian si bakal tunang diganggu oleh insan2 yang tak bertanggungjawab.... Aku suka pandang benda dari perspektif berbeza. Selamba tepet aku saun.... Adakah telah sampai ke tempat tidur....

Dugaan oh dugaan akhirnya ramalanku benar belaka. Patutlah minah sekor tue desperate nak mampus... Jadi kawan aku ni apa lagi meraung.... So solution.... Nasihat aku... Kalau kau sayang just treat it as a stupid mistake.... People make mistake... move on and ko kene kuat... Then kini mereka bahagia.... Yang aku nampak lah.... Beselah.... setakat gado2 manja tue...

No comments: