Monday, November 29, 2010

Urusan Rumah Baru..

Hari Ahad... Jeng2..... Beselah keje.... Hubbyku cuti so hari ni kami pergi amik kotak pepagi kat giant... Hmmm kotak nak pindah ler... Then makan Mc Dee.... Balik aku pon siap2 nak pegi keje...


Kene sain agreement bari di opis. Tapi pukul 1.30 ptang.... Hari hujan. Customer pon tak ramai... 3 orang je datang. Lawyer plak lambat. So setelah menunggu dah makan sebiji Paparoti dan air milo lawyer pon sampai.....




Memula sain dulu all the bill, then aku pon try ler tanya harga... Good price2 itu jelah aku dengar then final negotiaton pon tak dapat lagi..... At last diskaun RM 200... Wadehel mana leh camtue... So aku pon cuba mengejas kan lagi... try dapatkan rege yang best... Beyond 35% dah good enuf for me... At last dia nak bawak balik to finallize the billing.....

And then balik... Sekali kene hon... Hubby aku soh naik kete sesama.... Jalan2... Nak gi umah baru abang dia... Skali tuang gas... Siud aku nyesal tak bet jalan dah repair.... Isk2 geram... Sampai skang RM 10 aku tak dapat... Takper2.... nanti dia kene....

Petang gi Tesco.... Pergh ramai giler orang.... Beli barang2 nak buat steambot. Balik makan steambot.... Lapar le... since lunch tak makan..... Layan jer steamboat.....

No comments: