Tuesday, November 2, 2010

Peluang Itu Datang.... Tapi aku...

Macam aku tak percaya bila aku buka paper.... OMG.... Petronas Chemical.... OMG.... dah jual saham... Aku nak beli.... Huhuhuuhu 10 lot.... Peluang... mana aku nak cari RM5k.... Apalagi source pertama adalah.... FAMA..... Nak ke bagi aku pinjam... Takpe mintak je kalau dapat... then beli lah.... Kalau tak dapat sekurang-kurangnya aku dah mencuba.... Peluang ada tapi tipis... Cube jelah.... Hmmmm.....

Mana nak cari 5k.... Kalau rumah aku tak beli... Memang boleh gapai lagi.... Oh lalalala..... So... Aku telah memberitahu kepada seberapa banyak yang mungkin pasal hal yang baik ni... Sekurang-kurangnya mereka kalau berpeluang... Mereka dapat menikmati hasil untuk dituai....

Hmmmm Petronas oh Petronas.... Andai ada jodoh kita....

No comments: