Saturday, September 17, 2011

Rumah Terbuka yang bohsan....

Ikutkan hati memang tak nak pergi rumah terbuka ni. Tapi sbb suami tersayang aku ikutkan ajer... Kenapa aku tak suka pergi sbb aku tak tau apa masalah isteri tuan rumah dengan aku..... Salam macam Nora Danish salam dengan Fasha Sanda.... of cour aku memang lawa macam Fasha Sanda selepas rebonding tapi lagi sorang plak macam Nora Danish 2.5 kali ganda....

Bila dah tak suka sumer aku tak lalu makan walaupun sedap. Then selepas salam macam celebrity aku wat hal aku dia wat hal dia.... Sepatah soalan pun aku tak tanya.... Lebih baik begitu. Dari menjadi orang yang terhegeh2 tak kuasa....

Orang-orang macam ni memang tak payah layan sbb standard dia tak sama macam kita...Aku makan ciput je tapi minum air yang lebih....

Balik aku makan cendol tapi kedai dah nak tutup pun....

Malam plak makan mee sup... maakkk ai sedappp....

No comments: