Friday, December 16, 2011

Oh google dan suzieynieyta

Ok skang aku dah pandai nak buat tayangan unggul kat sini. Blog aku ni tak glamer dan tak ramai pun orang baca kecuali bila di tayangkan secara hard copy dengan conten dari google or yahoo... skarang aku tau topik apa yang orang selalu buka kat blog aku....

Jatuh no Wahid - Klinik Buang Bayi -  wah sungguh tak bermoral perbuatan anda jika bertujuan seperti ini. Dan my advise is please jumpa ustaz or ustazah then they will give better guidan okay.

No 2 - Broga Hill dan Ikan Bakar - ramai sungguh yang sukan pergi ke Broga dan makan ikan bakar i guess... Have to upload the photo i think.... tapi nantilah....

No 3 - Bonus dan Raya - rasanya sbb ramai yang suka bonus

No 4 - MSM Saham Felda yang aku tunggu terlepas - sukanya orang bila benda dah terlepas... Pergh

No 5 - Bukan Senang nak Senang

Rasanya cukuplah aku letak 5 item yang suka dicari oleh orang lain kat dalam blog aku yang dah serupa apa nih...

No comments: