Tuesday, February 26, 2013

TV Baru Sabagai Satu Keperluan

Hmmm kalau ikutkan nafsu memang dari awal lagi aku beli TV baru, kerana TV gemuk dirumah itu menyebabkan suamiku Slip Disc dulu... Tapi sejak pindah rumah masih setia dengan TV gebu itu... Okay Enuf of that....

Tiba-tiba aku terbaca - kanak-kanak mati dihempap TV... Aku terbayang wajah comel Alayna yang dah mula berjalan menapak dan menolak TV tersebut.... Arghh stressnya.... Apa patot aku buat nie...
Balik cerita dengan hubby.... Then dia decide... Lets buy new TV... I korbankan duit henpon note 2 untuk anak kita...

Ouch... I am so proud of him. At last dia telah berjaya membuatkan aku terpegun... Malamnya telah ke Bank menyelesaikan hutang baik... Dan ke Tesco membeli TV....

Adush... best plak dalau dapat sebijik kat dalam bilik.... Hmm... hoorayyy

No comments: