Monday, January 19, 2009

Apa dibuat dengan bonus...

Hmmm apapun aku bersyukur sebab dapt merasa bonus tahun nie. Erm takdelah banyak sangat tapi better that tahun lepas... Perancangan yang hampir berjaya untuk dirku..

Petang Jumaat semua dengan hati bedebar2 menanti jumlah yang bakal diberikan... Asik2 teka2 je... Aku nye penekaan 1.5 -2 gaji... Tak mungkin 3 bulan le.. sbb aku averagekan wit COLA yang tak diberikan. huhuhuh

So petang tue aku cek hmm kira 1.5 le... Yang lain maybe dapat 2 sbb takde comss and Mileage cam Marketing... Perg... geram tapi kene sabar jelah.. Apapun aku bersyukur sesangat dengan rezeki yang Tuhan bagi....

So apa yang aku buat.. jeng3

1. 50% aku simpan terus petang tue tak pikir2 lagi.. Yelah nak kawin kene pakai banyak duit wo... skang simpanan tak sampai 5k cemnae nak kawin oi..

2. 30% aku bayar advance kredit kad.. So aku leh kurangkan belanjawan heheheh....

3. Yang lain aku belum decide lagi..

Barang2 nak kawin adei..... Sabar2

No comments: