Monday, January 12, 2009

Balik Melaka....

Memula memang tak larat nak balik... Rumah tak kemas.. baju nak lipat and basuh... Main2 ngan Jason... gi jogging ngan Izzu tapi sbb urgent so aku pon merajinkan diri tok balik... Malam sampai trus Semayang berjemaah... Then makan kat D Nelayan.... Kebetulan tadi ada kenduri kawin.. so aku paki bju kurung.

Makan sampai nak pecah perut.. tapi beselah SEAFOOD nanti aku loya skit.. Dah makan lepak kat umah.. Itik dah diorder. Tgal untuk dibela and disembelih je.. Best2 Rabiit ada 3 ekor.. Jake, Boy ngan Scooby Doo..

Esok pergi bawak adik beli baju sekolah. Sib baik ada baju... Kalau tak cemane lah adik aku nak sekolah.. Jaln2 kat TESCO... Phew... Petang aku nak gi tgok ladang itik... Hehehe.... dah buat dah... tinggal nak bela je... Main pancing ikan... perg best2 gile..... Banyak gak dapt.. Aku sampai luka2 kene mata kail... Tpi penat le.. sbb masuk kat dlm kolam lagi nak cari umpan... redah kan je... But we are really Happy...

Mlm balik makan ikan semilang salai.... Balik aku kene bawak rabbit... hm... takut gak.. tapi temporary je... Esok nak jumpa Pak Lang nak kemaskan rumah le....

Tapi balik kampung kali nie sewonok gak cuma PENAT.....

No comments: