Thursday, January 8, 2009

Danial yang ku Sayang....

Sedih dan tak tau nak cakap macam mana lagi... aku tak boleh bayangkan betapa sedihnya along dan bang zahid terhadap pemergian anak ke2 dipanngil Illahi lebih awal... Adik Danial semoga berada disisi insan yang disayangi olehNya...



Aku tak banyak kenangan dengan adik.. Noting so much outing.... Nothing much to remember but the LOST really cut me deep.... and sometime it cut me even deeper...



Banyak benda yang berlaku... Macam biasa family mak tak ambik kisah sangat... Yang aku nampak cuma kepura-puraan... Ayah tetap tabah walaupun sebenarnya dia banyak menderita... Along dan Abang Zahid semoga trus tabah dengan dugaan ini.... Mak cuba bertahan... Adik... aku tak pernah salahkan kau.... Tapi alang doakan agar adik trus belajar daripada kesilapan ini.... Tabahkan hati dengan dugaan yang datang dari Tuhan... Acik... mungkin Danial akan tetap peluk kau waktu malam cuma bukan dalam bentuk jasad... angah kau bertuah dapat jumpa dia sebelum dia pergi buat selama-lamanya....

Untuk aku.... banyak ralat yang perlu aku pikul... Apapun aku reda dan rela dengan pemergian dia ke sisi Tuhan.....

AlFatihah untuk Azha Danial bin Zahid....; 2 tahun 4 bulan.....

No comments: