Tuesday, January 13, 2009

Masak TOM YAM....

Kalau ikutkan malas memang tak kuasa aku nak buat tapi bila pikirkan dah berapa kali cakap so kenelah buat baru nampak hasilnya... Smalam balik umah 11.30 am.. Lepas Guna potong rumput aku pon masuk masak Tom Yam.. Hehe.. seum ur hidup aku ni kali ke3 aku masak Tom Yam.. 1st time tgok dak along buat. 2nd time try buat sendir.. 3rd time smalam le.... Tapi almost 1 jam lebih gak le... Tak pe yg penting ikhlas....

Dah lunch aku rasa macam ada yang kurang tapi tak bleh nak justify.. Petang akku dgn rajinnya menghantar le... Igtkan makan ber2 je.. Skali satu rumah... Adush... malu gile... sey tapi aku buat toye.. je... Sib baik rasa ok2 still tak leh lawan Man Tom Yam... At least janji dah tertunai....

But the feeling that i have at that momment really sweet.... No one can take it from me except God...

No comments: