Saturday, January 17, 2009

Coincidence or Magic Words...

Percaya atau tidak itulah dia magical words.. Kalau betul.... Hm nak tau tak dulu aku betul2 igt masa sebelum Izzu pindah Nilai.. Ajak dia lepak kat The Rhim... Time tue dia kata dia nak pindah and bla2 finally Aku pon cakap....

"Kalau betuk dia suka kat aku then dia sure datang"... Memang dia datang tapi tak tau hati dia masa tu suka ke tak kat aku....

"Masa aku sakit masuk sepital and tak gitau dia.... So aku pun cakap... "Kalau betul dia sayang padaku mesti dia boleh rasa.... Last skali dia memang tahu walaupun aku tak bagitau....

"Kereta2 Ferarri... macam tu gak.... Kalau betul dia sayang kat aku mesti belikan kereta ferrari yane kecik....."

"Kalau betul dia sayang kan aku... Setelah mengetahui situasi keluarga aku yang tak menentu mesti dia tak kisah,"

"Malam tadi... Teringin nak makan sushi aku pun plan last minit ajak dia... Suddenly tak bleh pegi... hm... Kalau betul dia sayangkan aku mesti cancel... semua untukku....

Percaya atau tidak these magic words work in its own way....

Tapi ada jugak aku terkene dengan magic words nie...

1. Masa kereta rosak kat CITYPARK.....

time tue je yang kau bleh ingat....

No comments: