Friday, November 11, 2011

Good Lucks... and Barakallah

Hmm memang dah tiba masanya untuk dia pergi. As a fren and as a senior kita kene doakan yang terbaik. As per what she hint, perhaps she will success. Lidya aka tenant marul. Banyak budinya pada aku. susah nak cari orang yang susah senang bersama. Apapun semoga berjaya dalam apa situasi. Hari untuk dia tak jadi my subordinate semakin dekat. Be prepare okay...

As for me, dengan rezki baby rasanya stay in is better than out. Banyak benda yang perlu dikorbankan. Apapun all the best for her and for me. Allah bagi rezeki berperingkat, so jangan pertikaikan apa yang kita dapat tapi selalu bersyukur dengan apa yang kita dapat dan usaha untuk terus dapatkan yang lebih baik.

Semoga apa yang dicita-cita tercapai. Banyak wish list tok dia.
-Semoga join "kelab hot wive and mama" segera.
-Semoga business terus maju dan berjaya
-Semoga dapat mencari hidayah seperti yang dipinta
-Semoga dapat kerja dan boss lebih best dari sekarang
-Semoga dipermudahkan segala urusan.
-Semoga bahagia dengan insan tersayang.
-Semoga tidak terputus hubungan.

Semalam jumpa sorang trainee dulu train kat sini. Wow bangga dengan achievement dia. He is capable no red tape or cable or whatever, he is capable. big man in MPS skarang. Kalau nak submit plan dia kene observe. Skarang pakai Honda. Barakallah.... walaupun belum giliran berjaya macam tue tapi semoga kejayaan orang lain boleh menjadi pendorong semangat.

Dulu orang yang kita ajar lebih berjaya dari kita. Kita perlu bangga. Macam cikgu. Bila ajar orang, jadi lawyer, engineer, doktor, menteri dan macam2 lagi. Jadi bila anak murid berjaya sudah pasti akan dapat sedikit sebanyak keberkatan ilmu tersebut.

Dah nak beli rumah. aku pun ajar apa yang patut. Kalau tak mampu, tak per. Sabar dulu. Nanti mesti dapat. Confident and confidential okay.

No comments: