Thursday, November 3, 2011

Wanita Hamil Kena Lawan Penyakit Malas.....

Hmmm selalu rasa mengantuk dan nak tidor... Bukana malas aper tapi rasanya stamina tak macam dulu.... Apakah... hubby kata rehat banyak2... Tapi dah buhsan nak rehat... asik layan mata jer... Badan plak asik rasa letih jer... Tulah pasal... skarang kalau nampak orang peknen... sila doakan dia kuat dan sihat...

Borak2 ngan akak sebelah... Kak Yati, dia dulupun ngandung camtu... Memang asik nak tidor... Ramai kata nanti baby pasif, tapi kakak tu kata tak ada maknanya... kau tgok anak akak tue... ada pasif ke... aku gelak jer... Dia kata yang penting banyak rehat... Tapi saya boring teramat sangat... Hmmm nak pergi Sibu ikut Rain... jalan2 naik flight... leh tak... sampai sana letih sana sini baru kau tahu jemah...

Tapi kalau nak kata aku malas... masak still masak... kemas still kemas... sidai baju dan angkat baju still buat cuma... erm cuma.... adehhhh bila buat sumer aku rasa pergerakan kene slow2.... buat sket.... then nak rehat... tanya pengalama orang lain... beselah... sabar....

Kene lawan penyakit malas... btul sbb saya rajin...

No comments: