Thursday, October 28, 2010

Bengang - PRODIGAL SON

Pagi2 aku masuk opis nak bersoal jawab.... Suddenly dah jawab kene naik atas.... Dah explain.... Then aku tgok.... Justify and bla2.... Skali aku suka tgok stail.... Corrective Action, Preventive Action. This is very good. I should replicate and modified them in my life. In anything and everything, there is alway a corrective action and preventive action. So kita kena pandai buat... I am learning new things today....

Aku nak amik claim... Memang suwey tak nak bagi... Ooo ko igt ko bgus.... Aku bawak gi kat boss baru kau tahu... Hahahah muka tak puas hati tak leh bla... Aku tgok ko yang nak terkucil sbb tak dapt kenekan orang... Sorry u lose I win...

Dah setel tgok keje melambak, Chua igtkan yang aku Roadshow arini... okay boss... Jap lagi i pegi... Then aku amik cek gi Jusco... Dah lama tak shopping kat sini.... Balik amik cek kat lawyer... Heheheehe FULL REFUND okay.... no coms... kukukuku..... Then singgah KPJ kasi orang cekelat.... Ramai lah yang tersenyum harini... Aku telah membuat orang yang pernah buat aku tersenyum tersenyum.... Faham ke tak .... hahahaha.....

Balik masukkan cek... Lunch and amik barang kat umah mertua aku... Memang hangin dengan this PRODIGAL SON.... memang aku geram... Kalau anak buah aku memang dah kene sepok dah... Sabar2... nanti mati anak orang... Cite kat hubby dia plak leh kata sbb aku melayan...Isk.. Aku nak tampar dia jugak... tak kira... Nak tampar dia....Pos barang... then masukkan duit kat RHB... aku jalan kaki tue... Sbb nak exercise... tok sexercise... wakaka... period nak bagi cepat habis jer..... Baru dapat duduk.... Sian Kasevan....

Aku masuk Giant beli air... Sejuk... Sdap.... Beli tok Kasevan Coke.... Skali rege bese seposen.. Tak kira nak gak seposen aku... Peduli apa... Setelah tunggu seposen aku pon dapat... Bebudak kalau keluar sebutir pasal seposen memang nak kene tampar.. Seb bek ko senyum kambing jer... Selesai sudah....

No comments: